dimarts, 6 de juliol del 2010

Economia catalana: l'atur

L'atur és un dels grans problemes als quals ha d'enfrontar-se la societat catalana. Per poder copsar el costat humà del problema, més enllà de les estadístiques, us recomano aquest vídeo del programa de TV3 Valor afegit:

http://www.tv3.cat/videos/1605159/Vull-treballar-del-que-sigui

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada